زندگی ... لطافت بندگی

تسلیم رهایی

زندگی ... لطافت بندگی

تسلیم رهایی

پرواز روشن

نور آنجاست، آن بالا...

تو برای چه در دستان من بال میزنی؟

تو رقاصه ی نوری...


مگر ذهن من بوی آسمان تو را می دهد؟

که آنقدر زیبا در ذهنم بال میگشایی، که همنوای آواز پرواز تو، بالهای روشنم گشوده می شود.


با تو پرواز نور خواهم کرد...

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:35

با تو پرواز نور خواهم کرد...
سلام.نوشته باوقار و قشنگ, همانند بقیه با مفهوم .
موفق باشىد

سلام
ممنون. خوشحال میشم کسی حس خوبی از خوندن بهش دست بده. یه حس محرک... حتی خودم. شاید اصلا، به خصوص خودم.
تا سلام، والسلام

mahdi دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:52 http://aback.blogsky.com

مگر ذهن من بوی آسمان تو را می دهد؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد