زندگی ... لطافت بندگی

تسلیم رهایی

زندگی ... لطافت بندگی

تسلیم رهایی

ترانه اش

در آهنگ صدایش، لطافت یاد تو را لمس کردم...

نمیدانم چگونه... تنها می شنوم که ترانه ی یاد تو را زمزمه می کند...

میخواهم همرنگ صدایش...

به یادت باشم...

و برایت...

تنها برای تو.



یاریم کن

نظرات 4 + ارسال نظر
من شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:34

در اهنگ صدای کی بلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به نام سلام

شاید اگه میگفتی یاد کی؟ مورد قبول تر بود...

بازم نمیدونم...

تا سلام ... والسلام

من جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 21:27

چیزیو که ادم میدونه که نمیپرسه. میدونم یاد کی. ولی میخوام یعنی میخواستم بدونم صدای چه جور ادمی یا صدای چی مثلا...

به نام سلام

هر صدایی میتونه ندای روشنایی باشه، از ترنم قار قار یه کلاغ گرفته تا نوای شوق انگیز موجهایی که با ساحل عشق بازی میکنن. مهم اینه که کجا و به کدوم صدا دل، دلیل رو پیدا کنه...

بازم نمیدونم

تا سلام ... والسلام

من سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:18

پاسخی بود بس زیبا و دندون شکن...!

به نام سلام

خوشحالم که تونستم حس خوبی رو که داشتم انتقال بدم...

و این که دوستان و خواننده های خوبی مثل شما دلگرمم میکنه...

تا سلام ... والسلام

من یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:18

من از دست شما نارااااااااحتم. اخه چرا اینقدر دیر به دیر مطلب میزاری اینجا؟؟؟؟؟؟؟
هی میام میبینم....
یه کم ذوق ...

به نام سلام

فکر نمیکردم کسی منتظر بمونه، به روی چشم
احساس تعهد...

تا سلام ... والسلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد