زندگی ... لطافت بندگی

تسلیم رهایی

زندگی ... لطافت بندگی

تسلیم رهایی

دلخوشی

مرگ هر حادثه را؛ به میلاد یک خاطره جشن می‌گرفت.

نظرات 2 + ارسال نظر
امید شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 22:45 http://cutedolphin.persianblog.ir

سلامی از دیاری دوستانه / تو را میگویمت من صادقانه
بسیار وبلاگ قشنگی داری.
سعی میکنم هر از گاهی یه سری بزنم .
به امید دیدار
خدافظ

فرشته یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 http://alachigh40.blogfa.com

درود
مرسی از اینکه بهم سر زدی
همشهری من فعال حقوق بشر هستمو جانبا داری خاصی از گروه یا دسته ای ندارم
اینکه چرا فیلتر نمی شم گاهی خودمم تعجب می کنم
اینم هست که من هرگز تند نمی نویسم
و هرگز تا بحالا با توهین و ناسزا مطلبی در مورد نظام یا سران یا ادیان و اقوام نذاشتمو شامل فیلتر نشدم
تا بحال برای نظام از رژیم هم استفاده نکردم یعنی معتقد به تغییرم و نه مخالف
در هر صورت من از بعد از انتخابات همش درگیر با اطلاعاتم
امیدوارم روزی به دغ دغه بتونیم عقایدمون رو مطرح و در راه بزرگی و عظمت ایران گام بر داریم
تکثر آرا باعث پیشرفته
همشهری خوبم خوشحالم در شهر من وبلاگ نویسانی مثل تو هستن
شعر پست قبلیت هم خیلی قشنگ بود من شعر رو خیلی دوس دارم
با مهر فرشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد