زندگی ... لطافت بندگی

تسلیم رهایی

زندگی ... لطافت بندگی

تسلیم رهایی

بی آری

هنوزم خنده ای جاریست، هنوزم دل به دلداریست

هنوزم راست می گویم ولی این غصه ها کاریست 

 

هنوزم ذهن من سرحال و شادان می دود هر سو

ولی این را بدانید این نفس ها نیز پوشالیست 

 

هنوزم با خودم گویم گهی دیوانه یا مستم

خودم دانم که این دیوانگی حتی ز ناچاریست 

 

هنوز اول سلامش می کنم شبها اگر مهتاب را بینم

ولی وهم گل است این گل که بر نقشینه قالیست 

 

هنوزم چشم می دوزم به چشم برگ پاییزی

ولی برگ دلم خشکیده تر بر رودها درهرطرف جاریست 

 

هنوزم چشم می بندم، به رسم عطر شب بوها

ولی آن دم که چشمم راگشایم، بینم این هم شیشه عطری پراز خالیست 

 

هنوزم قلب من را از تپش پر می کند مهر دم دیدار 

که می داند ولی کار دم تنهایی من گریه و زاریست 

 

هنوزم بالهایم را گشایم پرزنم در بی کران زندگی اما،

برای پر گشودن، بالهایم جزپران دیگر است، این بال بی آریست

نظرات 4 + ارسال نظر
سناتور سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 http://hichkas-tanha-nist1.blogsky.com/

بالاخره بعضی مواقع واقعیت تلخه.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:49

به خدا گفتم: خسته از زندگی ام.
گفت: (لا تقنطوا من رحمة الله). زمر53

گفتم: ولی هیچکس نمیدونه تو دلم چی میگذره.
گفت: (ان الله یحول بین المرء و قلبه). انفال24

گفتم: احساس میکنم بی کسم و هیج کسی رو ندارم.
گفت: (نحن اقرب الیه من حبل الورید). ق16

گفتم: الهی قربونت برم نکنه منو فراموش کنی.
گفت: (فاذکرونی, اذکرکم). بقره152

مطمئنم اگه تو زندگی هر زمانی که غم به دلت راه پیدا کنه به این 4 تا جمله فکر کنی و معنای حقیقیشان را درک کنی می تونی در اوج غم و اندوه از زندگی لذت ببری.

س - ع جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:53

زندگی را نخواهیم فهمید اگر از همه گل های سرخ دنیا متنفر باشیم فقط چون در کودکی وقتی خواستیم گل سرخی را بچینیم خاری در دستمان فرو رفته است ؟
زندگی را نخواهیم فهمید اگر همه دستهایی را که برای دوستی به سمت ما دراز می شوند پس بزنیم فقط به این دلیل که یک روز یک دوست غافل به ما خیانت کرد و از اعتماد ما سوء استفاده کرد
زندگی را هرگز نخواهیم فهمید اگر فقط چون یکبار در عشق شکست خوردیم دیگر جرات عاشق شدن را از دست بدهیم و از دل بستن بهراسیم.
زندگی را نخواهیم فهمید اگر از ترس زمین خوردن هرگز قدم در جاده نگذاریم.

کاکتوس پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:50

نیمی از جهان، افرادی هستند که چیزی برای گفتن دارند
و نمی توانند بگویند؛
و نیم دیگر افرادی هستند که چیزی برای گفتن ندارند،
ولی همیشه حرف میزنند.
سلام
مطالب وبتون خیلی با معناست
حیفه ، به حال خودش رهاش نکنید
موفق باشید

به نام سلام

خوش آمدید
میون رابطه ی اسمتون با دو بخش نظرتون دچار دو راهی شدم...

تا سلام ... والسلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد