زندگی ... لطافت بندگی

تسلیم رهایی

زندگی ... لطافت بندگی

تسلیم رهایی

خود خواهی

داستان من خواهش است، تمنای خود، 

 خود که پوچم ولی هستم ومملو از خواهش بودن 

 

داستان من خواهش است، تمنای تو،  

 که هستی که میخواهم بمانی با من 

 

 وبگذاری بمانم با تو ای تمام هستی من  

ابتدا خود را خواستم، 

 خواستم خود را که برای تو باشم، 

 

 خواستم که نباشم همگام با تهی، 

 

 خواستم که پر از تو پر از وجود شوم ای تمام وجود من. 

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 http://www.mi118.com/Register.aspx?Ref=78910

ثبت نام =5000تومان
معرفی به سایت = 500 تومان
عالیه مگه نه ؟

س - ع جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:14

آتشی از عشق در جانم فکندی خوش فکندی/من که جز عشق تو آغازی و پایانی ندارم
عاشقم جز عشق تو در دست من چیزی نباشد/عاشقم جز عشق تو بر عشق برهانی ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد